Tuntien aikataulut

Elokuun tunnit ovat viimein julkaistu, aloitetaan ryhmien parissa 1.8.2022 alkaen.

Tuntikuvaukset

Flow Yoga

Dynaaminen, kehoa kokonaisvaltaisesti vahvistava ja avaava harjoitus. Flow yogassa yhdistyvät aaltomaisesti etenevät asanat hengityksen rytmittäminä. Tunti alkaa kevyesti herätellen, tunnin edetessä vahvistamme kehoa niin että voit saada pienen hien pintaan. Tunnilla pääset halutessasi välillä haastamaan itseäsi, mutta sopii silti erinomaisesti kaikentasoisille joogaajille.

Pilates

Rauhalinen tunti, jossa keskiössä syvien vatsalihasten sekä lantionpohjan lihasten harjoittelu. Pilates lisää kehon vahvuutta sekä joustavuutta.

FasciaMethod®

Kehoa huoltava tunti jossa yhdistyy fascioiden liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelu sekä fasciakäsittely palloilla.

Konsepti on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä ja harjoitteluperiaatteet perustuvat tutkittuun näyttöön.

Core

Lihaskuntotunti jossa harjoitellaan selän ja vatsan alueen lihaksistoa. Tunnilla käytetään monipuolisesti eri välineitä. Kesäkuun aikataulussa Core on 30 minuutin mittaisena yhdistelmätuntina Stepin kanssa, tunnille voit tulla mukaan myös Core osuuden alussa.

Ryhti

Kevyempi lihaskuntotunti jossa kiinnitetään huomio ryhtiin vaikuttaviin tekijöihin ja vahvistetaan ryhtilihaksia, lämmin tulee ja keho pääsee kyllä töihin. Tunti on kesäkuussa yhdistelmätuntina Pilateksen kanssa jossa pilateksesta tutut liikkeet solahtavat ryhti- tunnin liikkeiden sekaan. Mainio yhdistelmä parantaa keskivartalon voimaa.

Vatsa-Pakara

Reipastempoinen lihaskuntotunti vatsan ja pakaran alueen lihaksistoa vahvistaen. Tunnilla käytetään monipuolisesti eri välineistöä.

Kuntosalicircuit

Kiertoharjoittelu kuntosalilla, tunnilla käytetään niin vapaita painoja kuin laitteitakin. Tässä saa mukavasti tuntumaa kuntosaliharjoitteluun ammattilaisen ohjauksessa. Tunnille voi osallistua myös kuntosalikortilla.

Kahvakuula

Lihaskuntoharjoittelua koko keholle kahvakuulaa välineenä käyttäen. Monipuolinen tunti joka haastaa eri lihasryhmiä toimimaan yhtäaikaa.

Sisäpyöräily

Hengitys- ja verenkiertoelimistöä kuormittava tunti sisäpyörillä polkien. Musiikki rytmittää matkaa, toisinaan mennään tasamaata, välillä poljetaan mäkiä ja kiihdytellään. Tunnin tehoa on helppo säädellä itse vastusta muuttamalla.

Step

Sykkeen kohotusta ja virtaavia hikipuroja helpoin askelin menevän musiikin tahtiin. Tämä tunti kesäkuussa yhdistelmätuntina Coren kanssa, tässä mainio yhdistelmä sykettä ja lihaskuntoa.

Lavis®

Hauskaa, helppoa, hikistä tanssin ja jumpan iloittelua suomalaisen lavatanssimusiikin tahtiin. Tansseina mm. valssi, humppa, salsa, cha cha, jive, tango, rumpa...joskus mukana foksia ja buggiakin. Sinun ei tarvitse osata askelia ennestään, opit ne tunnilla.

Muokkaus

Lämmittävä ja hengästyttävä sykkeen kohotus tunnin alussa, joka vaihtuu lihaskunto-osuuteen. Lopuksi lyhyet venyttelyt. Napakka tunti koko kehon treeniin.