Tuntien aikataulut

Sunnuntaina 27.11.22 Jooga peruttu sairastapauksen vuoksi.


Ryhmäliikunnan syksyn aikataulu on voimassa sunnuntaihin 27.11.2022. Tämän jälkeen ryhmäliikunnan kuviot muuttuvat NaistenSalilla uudelle mallille ja aloitamme yhteistyön KunnonSalin kanssa.


NaistenSalilla ryhmäliikunnan tila jää käytöstä pois marraskuun lopussa.

Jatkossa ryhmäliikuntatarjontaa  on aamupäivisin kolmena päivänä viikossa joista kahtana aamupäivänä tunnit ovat KunnonSalin ryhmäliikuntatilassa tutun Annikan ohjaamana, hinnoittelu päiväryhmien mukaan 48 e / kk. Illan tarjonta kutistuu kahteen kuntosali Circuittiin per viikko (ma & to) ja illan circuitit asettuvat kuntosalikortin alle kuuluviksi. Tunneista aikataulu alla.
KuntosaliCircuitit illassa alkavat 1.12.2022 

Tuntikuvaukset

Flow Yoga

Dynaaminen, kehoa kokonaisvaltaisesti vahvistava ja avaava harjoitus. Flow yogassa yhdistyvät aaltomaisesti etenevät asanat hengityksen rytmittäminä. Tunti alkaa kevyesti herätellen, tunnin edetessä vahvistamme kehoa niin että voit saada pienen hien pintaan. Tunnilla pääset halutessasi välillä haastamaan itseäsi, mutta sopii silti erinomaisesti kaikentasoisille joogaajille.

Pilates

Rauhalinen tunti, jossa keskiössä syvien vatsalihasten sekä lantionpohjan lihasten harjoittelu. Pilates lisää kehon vahvuutta sekä joustavuutta. Aamupäivän tuntina Pilates on nyt 45 min mittainen. Voit toki tulla saliin jo hyvissä ajoin ennen tuntia tekemään fasciapallon kanssa lämmittelyt jalkapohjille sekä pakaran ja selän alueelle. Yhteiset avaavat liikkeet aloitetaan tunnin alkaessa.

Core

Lihaskuntotunti jossa harjoitellaan selän ja vatsan alueen lihaksistoa. Tunnilla käytetään monipuolisesti eri välineitä. Kesäkuun aikataulussa Core on 30 minuutin mittaisena yhdistelmätuntina Stepin kanssa, tunnille voit tulla mukaan myös Core osuuden alussa.

Vatsa-Pakara

Reipastempoinen lihaskuntotunti vatsan ja pakaran alueen lihaksistoa vahvistaen. Tunnilla käytetään monipuolisesti eri välineistöä.

Kuntosalicircuit

Kiertoharjoittelu kuntosalilla, tunnilla käytetään niin vapaita painoja kuin laitteitakin. Tässä saa mukavasti tuntumaa kuntosaliharjoitteluun ammattilaisen ohjauksessa. Tunnille voi osallistua myös kuntosalikortilla.

Kahvakuula

Lihaskuntoharjoittelua koko keholle kahvakuulaa välineenä käyttäen. Monipuolinen tunti joka haastaa eri lihasryhmiä toimimaan yhtäaikaa.

Sisäpyöräily

Hengitys- ja verenkiertoelimistöä kuormittava tunti sisäpyörillä polkien. Musiikki rytmittää matkaa, toisinaan mennään tasamaata, välillä poljetaan mäkiä ja kiihdytellään. Tunnin tehoa on helppo säädellä itse vastusta muuttamalla.

Step

Sykkeen kohotusta ja virtaavia hikipuroja helpoin askelin menevän musiikin tahtiin. Tämä tunti kesäkuussa yhdistelmätuntina Coren kanssa, tässä mainio yhdistelmä sykettä ja lihaskuntoa.

Lavis®

Hauskaa, helppoa, hikistä tanssin ja jumpan iloittelua suomalaisen lavatanssimusiikin tahtiin. Tansseina mm. valssi, humppa, salsa, cha cha, jive, tango, rumpa...joskus mukana foksia ja buggiakin. Sinun ei tarvitse osata askelia ennestään, opit ne tunnilla.

Muokkaus

Lämmittävä ja hengästyttävä sykkeen kohotus tunnin alussa, joka vaihtuu lihaskunto-osuuteen. Lopuksi lyhyet venyttelyt. Napakka tunti koko kehon treeniin.